Перші підсумки роботи під час карантину: посилений захист працівників, складнощі та обмеження при прийомі громадян

 

 

Перші підсумки роботи під час карантину: посилений захист працівників, складнощі та обмеження при прийомі громадян

13 травня 2020

Безпечні умови праці пенсійників під час карантину завжди перебувають в центрі уваги керівництва Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області та Чернігівської обласної організації профспілки працівників Пенсійного фонду України.

Нещодавно, для забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту під час протидії поширенню хвороби COVID-19, Головним управлінням Пенсійного фонду України в області додатково закуплено та розповсюджено 150 захисних щитків для працівників, які безпосередньо контактують з відвідувачами. Обком профспілки також додатково виділив 4,2 тис. грн на закупівлю 500 медичних масок багаторазового використання, які отримали працівники Фонду.

Незважаючи на складнощі та обмеження при прийомі громадян, співробітники Головного управління продовжують працювати, виконуючи покладені на них обов’язки. Фінансування, перерахунки, виплата та доставка пенсій здійснюється вчасно, згідно із затвердженими графіками.

Для вирішення індивідуальних питань громадян працюють додатково телефони «гарячих ліній» Головного управління, про які населення області широко інформували в друкованих, електронних ЗМІ, на обласному радіо й телебаченні. Мешканцям області також постійно нагадували, що існує можливість вирішити більшість пенсійних питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.

Під час карантину (з 17.03.2020 по 13.05.2020) до структурних підрозділів обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області з питань пенсійного забезпечення звернулося 13352 громадяни, в тому числі: за призначеннями пенсій — 839 громадян, за перерахунками пенсій — 1193 громадян, надано різних довідок — 7196 громадянам, оформлено допомогу на поховання та прийнято заяв на оформлення недоотриманої пенсії – 2924 громадянам та надано більше 1200 інших послуг. За наданням послуг через вебпортал звернулося 154 громадянина.

В Управлінні обслуговування громадян працює 26 «гарячих телефонних ліній», на які зателефонували 18329 громадян.