Організація роботи за зверненнями громадян
Якісна організація діяльності підрозділів Міграційної служби передбачає виконання великого обсягу робіт та здійснення значної кількості процесів. Задля покращення якості та швидкості роботи впроваджуються стандартні операційні процедури (СОП). СОП – це документально оформлений набір інструкцій, який необхідно здійснити для виконання відповідної операції. Враховуючи те, що робота зі зверненнями громадян в підрозділах міграційної служби є одним із важливих напрямків діяльності, сектором стандартів роботи та контролю якості УДМС України в Чернігівській області розроблено внутрішню операційну процедуру «Організація роботи зі зверненнями громадян». Основна мета - підвищення ефективності роботи Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів у напрямку взаємодії з громадянами.
Управління ДМС у Чернігівській області