Серпнева Педагогічна Конференція
28 серпня 2021 року в приміщенні Комарівського Будинку культури відбулася, Серпнева педагогічна конференція на якій було розглянуто підсумки розвитку дошкільної та загально середньої освіти в 2020/2021 навчальному році та пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік.
З метою забезпечення рівного доступу до навчання, підвищення його якості, впровадження нового змісту освіти, заснованого на формуванні ключових компетентностей, які є основою для успішної самореалізації учня як особистості, громадянина, фахівця, визначаємо на 2021/2022 навчальний рік наступні пріоритетні напрями розвитку освіти Комарівської ТГ:
забезпечення реалізації задач, визначених Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепцією «Нова українська школа», впровадження Базового компонента дошкільної освіти, Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
формування нового освітнього простору відповідно до Концепції «Нова українська школа»;
забезпечення фахового супроводу освітнього процесу відповідно до нового змісту освіти, педагогіки партнерства, наскрізного процесу виховання, адаптації педагогів громади до освітянських реформ;
створення умов для виконання державних освітніх стандартів, педагогіки партнерства, сучасних підходів до організації навчання та виховання в закладах освіти громади;
оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти з урахуванням демографічної, економічної та суспільно-політичної ситуації в громаді;
залучення в заклади освіти молодих спеціалістів із відповідною фаховою освітою;
підвищення професійної майстерності педагогічних працівників; забезпечення можливостей постійного самовдосконалення, наступності в здобутті кваліфікаційних рівнів;
захист соціальних гарантій педагогічних працівників, забезпечення морального й матеріального заохочення їх праці;
практична реалізація закладами освіти завдань, визначених Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді;
створення в закладах освіти громади умов для виховання молодого покоління на кращих здобутках національної культури і духовної спадщини, героїчного минулого та сучасного українського народу, формування громадянського та державного світогляду особистості;
використання розвивальних технологій, спрямованих на комплексний розвиток фізичного, психічного, розумового, духовного потенціалу дитини дошкільного віку, створення розвивального життєвого простору як одного з найголовніших чинників організації освітнього процесу;
забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи, фаховий супровід впровадження Базового компонента дошкільної освіти;
запровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти;
створення належних умов для навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами, охоплених індивідуальною формою навчання;
проведення раннього виявлення дітей із вадами психофізичного розвитку з метою задоволення їхніх освітніх потреб;
удосконалення роботи веб-сайтів закладів освіти громади;
встановлення безперешкодного швидкісного інтернет-доступу для закладів освіти;
підвищення якості надання освітніх послуг закладами освіти;
удосконалення системи соціально-психологічного супроводу дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
посилення контролю за організацією харчування школярів, виконанням норм, дотриманням працівниками санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці;
максимальне охоплення відпочинковими послугами дітей пільгових категорій;
налагодження співпраці з закладами позашкільної освіти регіону; залучення по гурткової та секційної роботи дітей з асоціальною поведінкою;
упровадження сучасних технологій та методики роботи з обдарованою учнівською молоддю;
формування ціннісного ставлення дітей до власного здоров’я, поліпшення фізичного розвитку та фізичної підготовленості;
зміцнення навчально-матеріальної бази закладів освіти шляхом використання різних джерел фінансування.