28 серпня 2021 року в приміщенні Комарівського Будинку культури відбулася, Серпнева педагогічна конференція на якій було розглянуто підсумки розвитку дошкільної та загально середньої освіти в 2020/2021 навчальному році та пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік.

З метою забезпечення рівного доступу до навчання, підвищення його якості, впровадження нового змісту освіти, заснованого на формуванні ключових компетентностей, які є основою для успішної самореалізації учня як особистості, громадянина, фахівця, визначаємо на 2021/2022 навчальний рік наступні пріоритетні напрями розвитку освіти Комарівської ТГ: 

забезпечення реалізації задач, визначених Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепцією «Нова українська школа», впровадження Базового компонента дошкільної освіти, Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти; 
формування нового освітнього простору відповідно до Концепції «Нова українська школа»; 
забезпечення фахового супроводу освітнього процесу відповідно до нового змісту освіти, педагогіки партнерства, наскрізного процесу виховання, адаптації педагогів громади до освітянських реформ;  
створення умов для виконання державних освітніх стандартів, педагогіки партнерства, сучасних підходів до організації навчання та виховання в закладах освіти громади;  
оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти з урахуванням демографічної, економічної та суспільно-політичної ситуації в громаді;  
залучення в заклади освіти молодих спеціалістів із відповідною фаховою освітою; 
підвищення професійної майстерності педагогічних працівників; забезпечення можливостей постійного самовдосконалення, наступності в здобутті кваліфікаційних рівнів;  
захист соціальних гарантій педагогічних працівників, забезпечення морального й матеріального заохочення їх праці; 
практична реалізація закладами освіти завдань, визначених Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді;  
створення в закладах освіти громади умов для виховання молодого покоління на кращих здобутках національної культури і духовної спадщини, героїчного минулого та сучасного українського народу, формування громадянського та державного світогляду особистості; 
використання розвивальних технологій, спрямованих на комплексний розвиток фізичного, психічного, розумового, духовного потенціалу дитини дошкільного віку, створення розвивального життєвого простору як одного з найголовніших чинників організації освітнього процесу; 
забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи, фаховий супровід впровадження Базового компонента дошкільної освіти; 
запровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти; 
створення належних умов для навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами, охоплених індивідуальною формою навчання;
проведення раннього виявлення дітей із вадами психофізичного розвитку з метою задоволення їхніх освітніх потреб;  
удосконалення роботи веб-сайтів закладів освіти громади; 
встановлення безперешкодного швидкісного інтернет-доступу для закладів освіти; 
підвищення якості надання освітніх послуг закладами освіти; 
удосконалення системи соціально-психологічного супроводу дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
посилення контролю за організацією харчування школярів, виконанням норм, дотриманням працівниками санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці; 
максимальне охоплення відпочинковими послугами дітей пільгових категорій;  
налагодження співпраці з закладами позашкільної освіти регіону; залучення по гурткової та секційної роботи дітей з асоціальною поведінкою; 
упровадження сучасних технологій та методики роботи з обдарованою учнівською молоддю; 
формування ціннісного ставлення дітей до власного здоров’я, поліпшення фізичного розвитку та фізичної підготовленості; 
зміцнення навчально-матеріальної бази закладів освіти шляхом використання різних джерел фінансування.

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису