ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів з особливостями

с. Комарівка                                                                          19 лютого 2025 року

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Комарівська сільська рада

1.2. місцезнаходження  замовника: 16442, Чернігівська область, Ніжинський район, с. Комарівка, вул. Соборна, 4

1.3. ідентифікаційний код замовника: 04412225

1.4.  категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Бензин А-95 (талони), Дизельне паливо (талони)  (Код ДК 021:2015 ЄЗС – 09130000-9 Нафта і дистиляти). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-004514-а.

2.1. Назва товару/послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару/послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:

Бензин А-95 (талони), Дизельне паливо (талони)  (Код ДК 021:2015 ЄЗС – 09130000-9 Нафта і дистиляти)

3. Кількість та місце поставки товарів:

3.1. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг:

Бензин А-95 – 2950літрів

Дизельне паливо – 13100літрів

3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:

вул.  Соборна, 4, с. Комарівка Ніжинського району Чернігівської області для талонів, скетч-карток, паливних карток; для ПММ - АЗС учасника, розташовані на території міста Борзна та/або Ніжинського району Чернігівської області на відстані не більше 50 кіломентів від місцязнаходження замовника (Чернігівська область, Ніжинський район, с. Комарівка, вул. Соборна,4).

 

4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 876000,00грн з ПДВ

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.12.2025 року .

6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.02.2025 року до 00год00хв.

 

 

 

7. Умови оплати:

Подія

     Тип оплати

Період,

(днів)

Тип

днів

Розмір

оплати,

(%)

 — поставка товару  — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна;

 

Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціямипідприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється після отримання його адресатом.

 

10

Банківські

100

8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: відповідно до пункту 25 Особливостей  положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується.

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах  від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1% - 8760,00грн

12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не застосовується

 

 

Начальник відділу закупівель та юридичного забезпечення

 

Геннадій ГОРДА