У зв’язку з переїздом, відділ обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, який розміщувався за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 162, здійснює прийом відвідувачів за новою адресою: м. Чернігів, вул. Музична, 1 а
(район колишньої фабрики музичних інструментів).

Графік прийому громадян: понеділок - п’ятниця з 8:00 до 18:00.

Телефон гарячої лінії: (0462) 67-84-71.

Оновлене приміщення відділу обслуговування громадян №1 розташоване поблизу залізничного та автовокзалів, що важливо для мешканців сільських територій області. Попри те, що наразі більшість пенсійних послуг можна одержати не виходячи з дому, у значної кількості людей є необхідність у професійній допомозі фахівця, що надається в сервісних центрах ПФУ.

У сервісному центрі створено всі умови для належного обслуговування громадян. Світла простора зала для прийому відвідувачів, відокремлена зала очікування зі зручними місцями для сидіння, яка облаштована інформаційними стендами, роздатковими матеріалами. Наявні системи електронної черги та відеоспостереження. Встановлено монітор, на якому транслюються відеоролики з питань пенсійного та соціального забезпечення. Є можливість скористатись кулером, аптечкою.

Робоче місце для роботи запитувачів з документами обладнано комп'ютером, який підключено до мережи Інтернет.

Для осіб з інвалідністю вхід до приміщення облаштований пандусом та кнопкою виклику спеціаліста.

Все це дозволяє забезпечити максимальну зручність для відвідувачів, високу якість обслуговування, комплексне й оперативне вирішення питань осіб, які звертаються до Головного управління Пенсійного фонду України в області. Органи Пенсійного фонду України наразі займаються вирішенням широкого кола соціальних питань і важливо, що якість надання послуг, навіть під час війни, підвищується.

 

ДОВІДКА

Перелік основних послуг, які надаються у сервісних центрах

Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області

  1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом).
  2. Попередній запис на прийом до керівництва Головного управління Пенсійного фонду України в області.
  3. Надання консультацій, роз'яснень щодо пенсійного законодавства. страхових виплат, житлових субсидій, пільг, інших соціальних послуг.
  4. Надання переліку документів, необхідних для одержання послуги.
  5. Прийом заяв:
  • про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для призначення/перерахунку пенсії, страхової виплати, житлової субсидії, пільги,
  • для переведення виплати пенсії, страхової виплати, житлової субсидії, пільги і інших соціальних послуг за новим місцем проживання,
  • щодо зміни способу виплати пенсії, страхової виплати, житлової субсидії, пільги, інших соціальних послуг,
  • для призначення/ перерахунку/поновлення пенсії,
  • для призначення/перерахунку субсидії, пільги,
  • для призначення/перерахунку страхової виплати,
  • на добровільну сплату внесків,
  • на виплату листків непрацездатності,
  • на виплату допомоги на поховання,
  • для виплати недоотриманої пенсії,
  • для виготовлення/видачі пенсійного посвідчення.
  1. Видача:
  • довідок,
  • витягу з електронного реєстру листків непрацездатності,
  • довідок та анкет застрахованих осіб для реєстру за застрахованих осіб.

     7.   Реєстрація на вебпорталі ПФУ.


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису