15 жовтня ц.р.  введена в дію нова структура Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, яка передбачає оптимізацію чисельності працівників та перерозподіл функціональних процесів в структурних підрозділах.

15 жовтня ц.р. введена в дію нова структура Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, яка передбачає оптимізацію чисельності працівників та перерозподіл функціональних процесів в структурних підрозділах.

 15 жовтня ц.р.  введена в дію нова структура Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, яка передбачає оптимізацію чисельності працівників та перерозподіл функціональних процесів в структурних підрозділах.                                                                                                                    

Три кроки до електронних послуг Пенсійного фонду України

Три кроки до електронних послуг Пенсійного фонду України

Три кроки до електронних послуг Пенсійного фонду України: Особисто звернутись до сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в області для оформлення заяви (у разі необхідності, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Документи, необхідні для ії оформлення: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків  (ідентифікаційний номер). Отримати у фахівців “реєстраційний код” для реєстрації на веб-порталі ПФУ. Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет та заповнити реєстраційну форму. P.S. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу надійде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.